GSM batterij heeeeeel snel leeg?

  • Patrick

    Als de GSM helemaal is opgeladen en wordt aangezet, loopt de batterijspanning direct terug tot minder dan 50%. Als er mee wordt gebeld, valt het ^&^&^%%$^&*()**&^% ding uit.

    Weet iemand of de batterij helemaal leeg is of dat de GSM verrot is?

  • TuningGSM

    Hallo,

    wanneer u batterij meteen terug leeg is na een korte tijd uw gsm aan te zette ofwel door 1maal te belle ofz betekent dit da u batterij stuk is en u dus een nieuwe zal moeten kopen.

    Groeten TuningGSM

    http://stores.ebay.fr/TUNINGGSM-BE_W0QQsspagenameZL2222QQtZkm

  • W.F. Waldman

    Hallo Patrick,

    Zoals u het beschrijft lijkt het er sterk op dat de accu op is. Mail mij gewoon voor de prijs van een nieuwe accu.

    W.F. Waldman / AccuWijzer

  • Rinus Linders

    misschien kunt u mij helpen mijn dochter heeft een sumsung U700

    de accu van deze telefoon loopt snel leeg, wordt ook behoorlijk warm.

    ligt dit aan de accu of aan de telefoon,

    Ik hoop van u z.s.m. een bericht te vernemen.

    b.v.d.

  • stephanie romijn

    ik heb al 2weken last van dat me batterij heel snel leeg is van me telefoon sagem my 310x ik sms heel weinig als ik op me stage dagen ben leg ik hem in kluisje is tie heel snel leeg wordt er gwn geak van heb hem miss bina 1jaar ofzo wat kan ik der aan doen?

  • ANDRE SMOL

    WELKE GSM BATTERIJ IS NIET ZO SNEL LEEG ?

  • jacqueline van gog

    W.F. Waldman Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Patrick,

    >

    > Zoals u het beschrijft lijkt het er sterk op dat

    > de accu op is. Mail mij gewoon voor de prijs van

    > een nieuwe accu.

    >

    > W.F. Waldman / AccuWijzer

  • Peter

    Telefoonaccu's en telefoonbatterijen hebben vaak een beperkte levensduur. Waarschijnlijk ligt dit dus aan uw accu. Bij telefoonaccushop (http://www.telefoonaccushop.nl) kunt u tegen scherpe prijzen kwalitatief uitstekende telefoon accu's online bestellen. Vandaag voor 16:00 besteld, betekent diezelfde dag nog verzenden. Telefoonaccushop heeft alle soorten en maten accu's voor zowel mobiele als huistelefoons. En niet onbelangrijk GRATIS verzending en niet goed, geld terug garantie!.

  • Daphne

    ik heb ongeveer 3 maanden een htc wildfire, sinds een week is mijn batterij na 8 uur helemaal leeg.

    Als ik hem oplaad wordt mijn mobiel helemaal warm.

    hoe kan dit komen? zoveel doe ik er niet op.