hebben alle AA batterijen exact dezelfde grootte??

  • EdgarIsmael

    Hallo beste mensen,

    Door een probleempje met gewone Duracell Plus AA batterijen heb ik een vraag.

    Onlangs een kattenluikje aangeschaft dat op batterijen werkt, heb er 4 Duracell Plus AA batterijen ingedaan.

    Deze batterijen zaten echter niet stabiel, ze “verschoven ” een beetje, waardoor het luikje niet meer werkte, na dat aanvankelijk wel gedaan te hebben.

    Nu er Sony AA batterijen ingedaan, deze lijken niet te “schuiven”. Ik vroeg me daarom af of alle AA 1,5 V batterijen, onoplaadbaar, exact dezelfde grootte hebben, of dat er toch een minimaal verschil is in soorten. Kan hierover nergens op het internet iets vinden. Wie weet hier iets over of heeft een tip dat de batterijen exact op hun plaats blijven zitten?

    Hartelijk dank voor reacties

  • EdgarIsmael

    EdgarIsmael

    Hallo beste mensen,

    Door een probleempje met gewone Duracell Plus AA batterijen heb ik een vraag.

    Onlangs een kattenluikje aangeschaft dat op batterijen werkt, heb er 4 Duracell Plus AA batterijen ingedaan.

    Deze batterijen zaten echter niet stabiel, ze “verschoven ” een beetje, waardoor het luikje niet meer werkte, na dat aanvankelijk wel gedaan te hebben

    Nu er Sony AA batterijen ingedaan, deze lijken niet te “schuiven”. Ik vroeg me daarom af of alle AA 1,5 V batterijen, onoplaadbaar, exact dezelfde grootte hebben, of dat er toch een minimaal verschil is in soorten. Kan hierover nergens op het internet iets vinden. Wie weet hier iets over of heeft een tip dat de batterijen exact op hun plaats blijven zitten?

    Hartelijk dank voor reacties

    dank je mijn probleem is opgelost

  • Jakub

    I used a couple of Amazon basics batteries for my engineering homework. It's a diploma project at Washtenaw Community College and I need to compare those with Kirkland AA and AAA batteries.

    Student reference book + workbook for assignments online for cheap https://pimion.com writer.

  • Ellen

    JakubI used a couple of Amazon basics batteries for my engineering homework. It's a diploma project at Washtenaw Community College and I need to compare those with Kirkland AA and AAA batteries.

    Student reference book + workbook for assignments online for cheap https://pimion.com writer.

    That is truly amezing…. tell pizza hut

  • xixi

    Ik zal proberen er meer achter te komen. Blijf dergelijke informatieve berichten delen, blijf dergelijke berichten voorstellen. lol beans

  • Wendy

    ​Jakub In order to complete my engineering homework, I utilized a few Amazon Basics batteries. For a Washtenaw Community College diploma assignment, I must compare those to Kirkland AA and AAA batteries.