kan magneet oplaadbare batterij leegtrekken?

  • CollinIsmael

    =14pxIs het bij jullie bekend of een magneet een oplaadbare batterij kan leeg maken? Ik heb nl een nieuwe telefoon met een tasje met een magneetsluiting en ik heb het idee dat de batterij erg snel leeg loopt als die telefoon in dat tasje zit. Kan dat?

  • CollinIsmael

    =14pxIs het bij jullie bekend https://mobdro.bio/ of een magneet een oplaadbare batterij kan leeg maken? Ik heb nl een nieuwe telefoon met een tasje met een magneetsluiting en ik heb het idee dat de batterij erg snel leeg loopt als die telefoon in dat tasje zit. Kan dat?

    thankyou

  • Luke

    AskEngineers subreddit may be helpful. I asked about magnets that interact badly with 18650 batteries. And received an answer and a scheme how a magnet works for my research paper (I hired paper writers plagiarism checker hireessaywriter.onl proofreader).

  • mo

    Consumers in the Emory Medical network can access an online service called the Emory Patient Portal. a gateway that enables communication and appointment scheduling, lab results review, x-ray viewing, evaluation of your immunization schedule, and much more. Also, you can contact the care teams about eventual bills, pay for treatments with a credit card or an internet check, and more via the Check Here: Emory Patient Portal Login