Buisjes lood acid battery

  • rita

    Het electrische scootertje van mijn overleden vader staat al jarenlang in mijn garage en ik wil het in orde maken voor mijn moeder die wat minder makkelijk begint te lopen. Er zitten zogeheten buisjes baaterijen in, wat formaat betreft gelijk aan grote auto accu's. De vraag is hoe kom ik daar aan en wat kosten ze. Als ze redelijk duur zijn , gaat het ok met auto battrijen van gelijke capaciteit?

  • Kasey

    Wat zijn oude auto-accu's waard? Oude auto-, vrachtwagen- en apparatuurbatterijen die werken of niet, hebben een dollarwaarde op basis van hun loodgehalte. Loodwaarden veranderen dagelijks op de vidmate markt en hebben invloed op de prijs die door schroothandelaren wordt betaald.

  • Mack

    Al onze brommer en scootmobiel accu's, zoals onze 12v scooter accu, worden geleverd met een eenvoudig te gebruiken bluetooth monitoring systeem. Verbind uw smartphone draadloos met uw accu via bluetooth. Zie precies hoeveel volt er beschikbaar is, en hoeveel procent van de levensduur er nog is.

  • Rig

    Verzegelde loodaccu's zijn zware, blokvormige accu's voor de voeding van grote apparatuur en industriële systemen. Ook wel opslag- of standby-accu's genoemd, zijn verzegelde lood-zuur-accu's traag leeg als ze niet worden gebruikt, zodat ze vaak worden gebruikt in ononderbreekbare stroomvoorzieningen (UPS) en andere back-up- of reservetoepassingen. echatchatspin

  • Perez

    A tubular  lead acid battery  uses fiberglass  tubes , filled with  lead  oxide and red LED powder, then sealed with a plastic fitting. The filled  tubes  are soaked in a diluted  acid  to convert the  lead  oxides to  lead  sulfate. A  battery  like the MaxHaul line offers an affordable and durable alternative to tubular  lead acid .

    TargetPayandBenefits