Ontladen van een batterij

  • Denn=

    Koop je een GP Travel Power Bank en staat er in de handleiding dat je de accu's moet laden en ontladen. Ontladen om een betere prestatie van je batterij te krijgen. Laden is geen probleem, maar kun je de batterijen ook op een één of andere manier ontladen buiten het normale gebruik om. Er staat dat je ze 2 to 3 keer volledig moet ontladen voor je ze echt gaat gebruiken, maar hoe ??

    Wie help ons ??

  • BERNARDINUS

    Een klein lampje van de juist voltage, twee draadjes aan solderen en met tape of wasknijpers aansluiten. Als je het timed , op de tv leggen en als het lampje uitgaat de tijd opnemen, dan heb je ook een indruk van het resterende vermogen

  • martin

    BERNARDINUS schreef:

    >

    > Een klein lampje van de juist voltage, twee draadjes aan

    > solderen en met tape of wasknijpers aansluiten. Als je het

    > timed , op de tv leggen en als het lampje uitgaat de tijd

    > opnemen, dan heb je ook een indruk van het resterende vermogen

    welke tijd moet je dan opnemen???

    dat snap ik ff niet

  • nisrin

    ik had een vraagje weet iemand wat de gevaren zijn van het ontladen van een batterij ik heb de info nodig voor mijn profielwerkstuk u zou me der egt mee helepn alvast bedankt

  • A.v.d.Biggelaar

    Hoe kan ik de batterij voor mijn telefoon ontladen?

  • A.v.d.Biggelaar

    Re: Ontladen van een batterij

    Gepost door: V.d.Biggelaar.

    Datum: 23/10/2010-16.10

  • Doet er niet toe

    Ontladen kan ook door het apparaat waar de accu of batterij inzit aan te zetten en te wachten totdat deze leeg of bijna leeg is.

    Het gaat erom dat je niet gaat opladen voordat de accu of batterij geheel of bijna leeg is.

    Doe je dat wel dan heeft je accu of batterij minder effective capaciteit en zal daardoor sneller leeg zijn.

  • wil

    Hoe ontlaad ik een batterij?

  • alicebobby

    Soldeer twee draden aan een lampje met de juiste spanning en bevestig ze vervolgens met tape of wasknijpers. U kunt een idee krijgen van het resterende vermogen door het te timen, het op tv uit te zenden en te noteren op welk moment het licht uitgaat. =10pttunnel rush

  • Ken

    Home Depot offers tons of installation services for home improvement projects, including flooring, countertops, appliances, and cabinets. Experienced Home Depot team professionals will install your products quickly and efficiently, and they will also clean up after themselves.

    Home Depot Store has launched the survey portal homedepotcomsurveys.co to gather unlimited feedback from regular Home Depot customers. With feedback, the Home Depot team easily locates the stores that need more service.