Horloge batterij controleren?

  • Nelleke

    Weet iemand hier of een juwelier een batterijtje voor een horloge kan controleren om te kijken of het batterijtje vol is of niet?

    Ik heb vorige week een nieuw horloge gekocht in Haarlem (kom uit Utrecht dus niet handig als ik terug moet). Het horloge stond toen stil en toen ik daar naar informeerde werd me verteld dat ik met een half uurtje terug kon komen dan hadden ze er een nieuwe batterijtje ingezet. Nou denk ik, hoe lang heb je ervoor nodig, maar oke, ik ben de beroerdste niet en de man had het druk.

    Ik kwam terug, inderdaad, m'n horloge deed het. Maar nu heeft het de laatste dagen al 3 keer even stil gestaan. Ik hoop (op zich lullig als het zo is) dat ze er geen nieuw batterijtje ingedaan hebben, maar als dat wel zo is dan is m'n horloge dus niet goed. Heb de zaak opgebeld en die gaan mij natuurlijk niet zeggen (ook al zou het zo zijn) dat er een oud batterijtje in zit. Ik heb adressen van zaken gekregen in Utrecht waar ik terecht kan zodat ik niet naar Haarlem terug hoef, maar voordat ze mijn horloge gelijk gaan opsturen, dacht ik, kunnen ze niet nakijken of er een oud batterijtje ingestopt is??

  • Kasey

    Als uw batterij sneller leeg raakt dan zou moeten, is er mogelijk iets mis met de manier waarop uw horloge en telefoon zijn gekoppeld. U kunt veel problemen oplossen door uw horloge te ontkoppelen en vervolgens opnieuw vidmate te koppelen als een nieuw horloge, waardoor alle beschadigingen die de batterijstoring veroorzaakten, zouden moeten verdwijnen.

  • Roosevelt

    Thanks for the update and quick reply. I'll be sure to keep an eye on this thread.    Looking for the same issue. Bumped into your thread. Thanks for creating it. Looking forward for solution.

    aces etm

  • Joe

    Zet de horloge tester op je werkbank en zorg dat hij aan staat. Zet dan de schakelaar op de pulsteststand. Plaats het te testen horloge met het kristal naar boven op het testerpaneel in de daarvoor bestemde zone. Kort nadat de horlogekast contact maakt met het testoppervlak, moet de tester beginnen te piepen als de batterij in goede staat is.

  • alicebobby

    I appreciate the update and prompt response. I'll make sure to follow this thread.    searching for the same problem. I stumbled onto your thread. I appreciate you making it. anticipating a resolution. =10ptRetro Bowl College

  • emma

    See charging details in Settings. Open the Settings app, then tap Battery. Your current charge level will appear, along with a detailed charging …Generally the lifetime of a watch battery is between two and five years. Its longevity depends on the type of watch, its dimensions and the amount of energy required by the different functions. For example, a chronograph will have a higher energy consumption than a watch that only indicates hours, minutes and seconds.This method uses Android's hidden diagnostic menu that can be accessed by entering codes in the phone dialer. However, these codes do not work on all devices and mobile networks. Open the phone app and enter This will open a “Testing” menu that may include a “Battery information” section

    Coreball (also named “Core ball”) game is an online video game followed by the idea of a console game called AA Ball in 2015. The original idea is quite .. Everyone can enjoy it.
  • mawo

    “Shoutout to instagram pro for the inclusive sticker options in Stories! Adds a fun touch to my content. ????”

  • Douglas

    Thanks for sharing this..