Verdien geld als tekstschrijver (thuiswerk)

• Sanne

Ben jij enthousiast en creatief en wil je per direct beginnen? Foobie is op zoek naar enthousiaste schrijvers die graag vanuit huis willen bijverdienen met het schrijven van artikelen. De artikelen zullen worden geplaatst op een informatieve website.

Onderwerpen waarover je kunt schrijven zijn bijvoorbeeld:

• verzorging van huisdieren

• opvoeden van kinderen

• ziektes en aandoeningen

• financiele tips

• relaties en psychologie

• landen en culturen: rituelen, feesten en gebruiken

• handige tips voor de pc

• voeding, diëten, recepten

• informatie over wet- en regelgeving

• werkstukken en spreekbeurten

• etc.

Voordelen van het schrijven voor Foobie:

Bij de artikelen worden bijpassende advertenties geplaatst. De inkomsten daarvan worden met jou gedeeld.

Er is geen minimum of maximum aantal artikelen. Je mag zelf weten hoeveel en hoe vaak je schrijft. Uiteraard geldt dat hoe meer je schrijft, hoe meer je verdient.

Een eenmaal geschreven artikel blijft op de website vermeld staan en blijft dus inkomsten opleveren.

Functie-eisen:

Je moet goed in staat zijn om informatie in je eigen woorden over te kunnen brengen. Letterlijk gekopieerde teksten zijn niet toegestaan. Hierop wordt gecontroleerd.

Een vooropleiding is niet nodig. Wel een dosis enthousiasme en creativiteit. En natuurlijk een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Aanmelden:

Heb jij verstand van een of meer onderwerpen of vind je het leuk om informatie op te zoeken en samen te vatten in je eigen woorden?

Schrijf je dan nu in op Foobie via de link hieronder.

http://vacatures.foobie.nl/index.php?r=d883fe85d56551a4511d86573528261e-170xi

• Warren

Ik ben een enthousiaste schrijver die krachtige website-inhoud zal schrijven die gegarandeerd het websiteverkeer stimuleert en bezoekers betrokken houdt.

Als een expert in het schrijven van inhoud en het kopiëren van websites, begrijp ik de behoefte aan krachtige tekst en SEO-buyessays geoptimaliseerde inhoud, en als een ervaren copywriter voor websites kan ik de zwaar beladen inhoud leveren die u zoekt.

• fin

How about playing games on your mobile phone where you can pause and resume the game as you want? Get My Boy Apk android emulator to get free cheat codes and more.

• Batchelor

Thanks to this article I can learn more. Expand my knowledge and abilities. Actually the article is very real.

dgcustomerfirst

• stonecarol796

The essential purpose of conducting the dgcustomerfirst com survey is to know opinions about the quality of the goods/products, the staff’s friendliness, customer service, etc. Thus, grabbing the opinions from the customers helps in the store improvement. 

https://dgcustomerfirsts100.com/

• smithdom9

Every month, five survey takers get to win, each a $500 Hannaford gift card. After completing the survey, a random drawing is done to determine the winners. Each of the five Hannaford gift card receivers gets notifications about their winnings via email, mobile phone, or mail within two business days after drawing.https://talktohannafordus.shop/

• Upscale

I am a business write and I write informative blogs at UpscaleValley.com, I have got an ampole experience in business and technical writing. You can get an insight into my work at the website I just mentioned.

• Drake

Jacklistens.com is the official website for taking surveys and launched by the company itself to collect feedback and suggestions from their customers so that they can work on it and make their services and products better for their customers to be in this competitive market. Survey plays a very important role in the service industry where people's choices decide the future of a company and their profits.​

• Daniela

=14pxEvery month, five survey takers get to win, each a $500 Hannaford gift card. After completing the survey, a random drawing is done to determine the winners. Each of the five Hannaford gift card receivers gets notifications about their winnings via email, mobile phone, or mail within two business days after drawing.

• bailey

The corporate offices of the American retail giant Dollar General Corporation are located in Tennessee. Almost 15,000 locations are currently run by The Dollar General Stores.

https://dgcustomerfirstx100.shop/